Üdv...

Nem vagyok nagyon jó a bemutatkozó szövegekben, szóval nézzétek el nekem!
Egy novellás bloggal álltok/ültök/fekszetek szemben, ígérnék én csillagos holdpitét is, de az ígéretekben sem vagyok jó. Annyit mondanék, hogy találkozhattok majd itt rendes, non-fiction történetekkel és fanfictionökkel szintúgy. Az is lehet, hogy lesznek majd hosszabb történeteim. Mint említettem, nem teszek ígéretet.
Remélem, hogy az agyszüleményeim nem rémítenek el senkit.

Lucia

Oldal adatok

Író / szerkesztő: Lucia Summer
Cím: I promise nothing [A név eldöntését köszönöm Rhyssa Gray-nek]
Fejléc: random kép Pinterestről
Design: Agata
Átalakította: Lucia Summer
Novellák érkezése: Változó
Nyitás: 2017.
Zárás: -

FIGYELMEZTETÉS: A blogon előfordulhat (leginkább az) szexuális tartalom, trágár szavak, meleg kapcsolatok

Csevegő

Lelkes olvasók

Ahol még ott vagyok

Nézettség

Aki ezeket pötyögte

Fotóm
“I cannot be destroyed, I am invincible.”

Yuuri, legyen nekünk is gyerekünk!


Fandom: Yuuri on Ice
Páros: Viktor/Yuuri
Korhatár: nincs
Terjedelem: 100
Történet: Viktor és Yuuri korcsolyázni mennek, ahol sok gyerek van, és Viktor felveti, hogy nekik is lehetne.
Megjegyzés: Elméletileg tervezek neki folytatást.

A korcsolyakölcsönző ablakában ücsörgő idős hölgy mosolyogva nézte, ahogy két férfi kéz a kézben sétálnak el az ablakától egy-egy korcsolyapárral a kezükben. Míg Yuuri a sajátját fűzőjét kötötte, addig Viktor már a jégen siklott. Hiába beszélték meg, hogy egy pihentető randira mennek, valahogy megint a jégnél kötöttek ki. Viktor óvatosan csúszkált, mivel rengeteg gyerek csetlett-botlott körülötte, vigyáznia kellett fel ne lökje őket. Imádta nézni őket, ahogy szerencsétlenkednek, majd nevetve, egy imádni való mosollyal az arcukon felállnak és tovább mennek, mintha mi sem történt volna. Mire Yuuri is a jégre lépett Viktort ábrándos arckifejezéssel találta.
- Yuuri, legyen nekünk is gyerekünk!

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése